środa, 31 sierpnia 2011

KONIEC WAKACJI !!!

ODW 2011 - Ostatni Dzień Wakacji 2011

Wiecie co? Po części ciesze się, ze już szkoła. Jestem zmęczona wakacjami. Bo mimo, iż dużo wyjeżdżałam i dosyć długo miałąm gości, to resztę wysiedziałam w domku =)
No, ale idzie szkoła, a to oznacza, że będę miała więcej czasu na pisanie na blogu. Będzie więcej stylizacji i postów. Będą lepsze tytuły, itp. Będą lepsze, będą lepsze, bla bla bla ...
Hehe :*

Dziś musze zrobić przymiarkę stroju galowego. Eh, cóż to za trudny wybór: do długiej koszuli i czarnych rurek włożyć szeroki pasek? Marynarkę? A może kamizelkę? No właśnie... Więc zaraz lecę mierzyć =)

Jutro na 9.00 jest msza, a o 10.15 oficjalnie pożegnam lato. Na 302 dni ...
Ale będą weekendy i feeerie =0

Obiecuję, że jutro zdam sprawozdanie z wyjazdu! Czy mi się będzie chciało, czy nie.A od jutra serdecznie zapraszam na http://byle-do-przerwy.blogspot.com/! A dokładniej to zapraszam Ja, Anna Diore i Bellaza (Marta, która w nazwie nie chciała mieć słowa "Marta") xD .

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz