wtorek, 9 sierpnia 2011

Weekendowy Wypad - Muzeum Motoryzacji & Góra Św. Mikołaja

Bardzo Was przepraszam, że przez kilka dni nie dawałam znaku życia, ale przez dwie noce nocował u mnie mój kuzyn, Łukasz (17 lat). Haha, w niedzielę zobaczyłam go po raz pierwszy w życiu!

Ale wracając do moich weekendowych wypadów, w minioną sobotę odwiedziłam z rodzicami gdyńskie Muzeum Motoryzacji. Większość pojazdów gościu kupił bez żadnych sponsorów! teraz, co prawda, ma ich już kilku.
Gorąco polecam to miejsce fanom starych, ale jakże pięknych samochodów i motocykli.

Wam pokażę zdjęcia tych najpiękniejszych.































Tego samego dnia byliśmy również w sklepie Deichman! Kupiłam botki na jesien, bo stare mi pękły! Ale nie o tym chciałam teraz pisać.
Później podjechaliśmy pod Górę Św. Mikołaja. Podobno znajduję sie tam dużo zdrowej energii. Nie wiem o co chodzi. Na górkę wchodzi się lasem, przepiękne widoki. Zobaczcie sami ...

Jedyne, co mnie martwi, to te góry śmieci w lesie! Ludzie - nie śmiećcie !!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz